onsdag 3 november 2010

happiness is a warm gun yes it is

jag kommer ibland på mig själv med att bli förbannad när olga skrattar. alltså, det känns som att jag på nåt sätt inte unnar henne lycka! varför inte då? jag har ju redan listat en del grejer som irriterar mig, och även om den listan inte är komplett (nu tex är jag sur över att hon lägger tvätt i tvättmaskinen utan att tvätta. halvkul att ta ut hennes smutsiga trosor när jag hade tänkt tvätta en annan färg. och räknar hon med att jag ska tvätta hennes tvätt egentligen?!) så är det väl ändå inte skäl nog att missunna en tjej att skratta? tänker att det kanske är så att jag föraktar henne del. att hon aldrig går ut, inte har några vänner, har en miljon silverfiskar i badrummet, en miljon bananflugor i köket... jävla brud. fuck u, du får inga mer pengar av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar