måndag 24 januari 2011

en miljon hit och dit

jag vet inte hur stort det här var i övriga världen, men Timbuktu upptäckte ju för ett tag sen att han blitt av med ett par miljoner och började luska på vart de tagit vägen. sen kom det fram att en massa andra svenska band har blivit bestulna och nu står det att tambourine studios (som har spelat in skivor med en himla massa svenska band) verkar vara boven i dramat, och de är lite skojiga och säger att pengarna som är borta för nån bara har lånats ut till nåt annat band. I ALLA FALL. det jag ville komma fram till:
timbuktu upptäcker att pengar är borta. han stämmer bland andra The hives, som i sin tur också har blivit av med en himla massa pengar, och stämmer timbuktu tillbaka! som att dom leker kull! timbuktu stämmer också the ark, europe, weeping willows och soundtrack of our lives och det här tycker jag är väldigt roligt, att han stämmer band istället för nån med ekonomiskt ansvar. som att typ magnus carlson, jeppson och howlin' pelle en dag ba "kom så skimmar vi nåns kort! ja! vems? jason, han är en ettrig och jobbig jävel, vi tar några miljoner från han"

fast jag vet inte, det kanske är så här det går till. jag tycker i alla fall att det låter fånigt.


är inte han längst åt höger lik justin timberlake?

1 kommentar:

  1. HAHA! fan vad roligt att han bestämde sig för att stämma banden! och ja, alltså det måste väl ha gått till precis så? haha!

    SvaraRadera