måndag 14 februari 2011

och idag snubblade jag på mina egna skosnören

jag har en fånig ovana: att hitta på saker. till exempel när jag var tolv hittade jag på att jag inte tycker om att dricka mjölk, och sen dess har jag inte gjort det. vid samma tidpunkt bestämde jag mig också för att jag inte gillar coca cola, och så slutade jag upp med att dricka det också. och idag är de två smakerna så himla främmande för mig, jag dricker en liten klunk ibland, med nåt års mellanrum eller så, men det smakar lustigt. minns att jag gillade både mjölk och cola när jag var tolv. men jag sa till mig själv att det var äckligt och jag höll med.

nuförtin ljuger jag ihop andra grejer. särskilt bra har jag blivit på att ljuga ihop att jag är kär. gillar ju tanken på att vara kär. jag har liksom övat på att lura mig själv i tio år minst och är det nåt jag är dålig på så är det att komma på när jag ljuger och när jag tänker sanning. skitsvårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar