tisdag 12 april 2011

fran min dagbok 11 april

Kom pa vem mr Land Lord ar lik. nar jag ater med honom kanner jag mig som Madonna i Dick Tracy, nar hon sitter och ser pa nar hennes chef ater musslor. Det ar fan inte nagon komplimang.
Idag hatar jag indien. jag hatar mannen som tuggar tobak och ser ut som idioter. jag hatar att de spottar ut sin ackliga tobak pa gatan och att jag maste akta mig for att inte kliva i det roda slemmet. hatar att de aker motorcykel med sina sma barn. jag blir ledsen och vemodig nar jag ser sma sota barn dansa pa gatan for jag tanker att dom kommer vaxa upp sa fort och bli sma svin dom ocksa. tioariga pojkar som skriker sexy girl efter turister. hatar det eviga tutandet. hatar att polisen ar korrupt. hatar att hundvalpar ligger och dor pa gatan. hatar att de badar i samma flod de kastar ner lik i. hatar att kvinnor inte vill prata med mig. hatar att man vill prata med mig. forbannad pa mr land lord. han ar svin. saklart. jag maste sluta ga langs de stora gatorna, det ar da jag blir sa har arg. hittade tillbaka till affaren dar jag vill kopa tiger men den var stangd. inlast tiger. bjorn och jag at sushi idag. egentligen var det en stralande dag till jag gav mig ut for att jaga tiger. forutom mr land lord da, han var jag arg pa redan i morse. nu orkar jag inte gora mer. klockan ar snart sex och jag call it a day. imorgon maste jag gora massor. nu blir det klementin.
LITE LITE LITE senare: hoppade klementin och tog och cigg istallet. nu lyssnar jag pa sweden's finest (tommy korberg) och ser ljusare pa saker. top3 bra saker idag:
1. sushi
2. killen pa megu cafe sprang efter mig med min tandare som jag glomt
3. en indisk man ropade "hallo! konnichi wa!" efter mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar