torsdag 1 december 2011

information

Vilken svordom använder du mest?
jävlar är ju en klassiker

Om du skulle vinna miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
en lägenhet alternativt en stuga och en ponny

Har någon någonsin kallat dig lat?
flertalet gånger faktiskt

Tittade du på tecknat när du var liten?
inte lika mycket som nu

Hur många syskon har du?
fem

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
ja, den här

Vad har du för väder just nu?
grått

Vad åt du till middag senast?
sojafiléer i tomatsås och en massa curry + ris

Kan du vissla?
inte som jan lindblad, men ja

Vilken film kan du alla replikerna till?
lejonkungen

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
det står ett bord med fyra stolar vid köket, jag har använt det två gånger tror jag och då bodde jag inte ens här. knappt mitt köksbord.

Läser du för skojs skull?
ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
en rosa mini-pc på typ 10" (laptop)

Har du en blogg?
yes i do

Vilket är ditt favoritämne?
tyckte bild vad kul på högstadiet, rockade naturkunskap på gymnasiet

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
dra åt helvete, du suger

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej men ont i magen

Om du var född av motsatt kön, vad hade du velat heta?
sonny

Har du åkt moped någon gång?
oj, typ fyra gånger. jag har åkt mer motorcykel i indien än vad jag har moppat runt i sverige.

Vad lyssnar du på nu?
depeche mode




tja så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar