fredag 26 augusti 2011

revolution på gång


min svägerska och jag tog en ölkväll igår. öl och jazz, öl och bob hund. bob hund var inte så bra som dom brukar. blev förvånad och lite besviken men ibland var det bra som fan och jag var full så jag var glad ändå. efterfest på klaffbron, taxi hem klockan tre. idag har jag ätit raggmunkar och gosat med hund och barn. träffat min hyresvärd, nu får jag bo där jag bor. känns bra men saker är ändå lite svajiga. ska gå på visning av en fyrarummare på måndag. vill egentligen inte ha den men vågar inte tacka nej. hoppas att nån barnfamilj och är där och tittar så att de får den istället. eller nån annan. annars bra lägenhet, tror jag. billig. kanske är nåt lurt med den.

har börjat jobba också. burger king. jag har skor jag får ont i fötterna av och för små jeans som skär in i höfterna på mig men annars är det okej. ska jobba om 40 minuter, sitter och laddar med ostbågar. har sovit fem timmar i natt och kommer ha det svinjobbigt. slutar klockan tre i natt. PEPPEN!
annars då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar