tisdag 31 augusti 2010

tisdag 31 augusti

hej bloggdagboken. idag ringde mobilalarmet klockan tio. tio över tio gick jag upp och kissade. sedan gjorde jag frukost med löskokt ägg, två rostade mackor och snabbkaffe med mjölk. detta åt jag i sängen medan jag såg avsnitt 135 och 136 av naruto shippuuden. innan avsnitt 137 gick jag tillbaka till köket och hällde på lite mer mjölk i kaffet för det var för starkt, och fixade en skål med yoghurt och små bitar av knäckebröd i. avsnitt 137 var bra, äntligen fick jag se itachi och sasuke slåss. nu ska jag se avsnitt 138 och några stycken till innan jag ska gå och jobba vid fyra. när jag har slutat klockan ett i natt ska jag hem till bror johan och spela spel. linus skulle nog också komma dit, han ville spela dominion. det vill jag med. måste bara komma ihåg att ta med mig några fula kläder att byta om till efter jobbet.

hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar