lördag 9 oktober 2010

balla fakta

ABOUT ME
Eye color: blå fast lite grå också typ
Hair color: natural blonde
Right-handed or left-handed: kan inte göra mkt med vänsterhanden. kan inte klämma ut kaviar tex
Sign: vädur
Bad habit: pilla med mina tår
Good habit: rökning

FAVORITE
Color: jag väljer att svara blå
Candy: saltlakrits
Holiday: brukar älskar julen
Season: vår
Food: sushi, pannkakor
Band: haha jag kan inte komma på ett enda band just nu! får be att återkomma.
Day of the week: mina lediga dagar

WHERE I AM
Outside my window: en innergård, sol, blå himmel
The music I’m playing: come softly to me - the fleetwoods
I’m wearing: vit och blårandig t-shirt, trosor

HAVE I EVER
Kissed a stranger: yes
Broken the law: yes sir
Been on TV: yes
Shoplifted: yes
Fulfilled a dream: yes
Hurt somebody: yes
Been hurt in return: yes

RIGHT NOW
Mood: bakfull och förvirrad
Time: 11.29
Lipstick: jag har väl aldrig lipstick
Plan: tvätta bort smink, käka frukost, posta ett vykort, hämta ut paket, dricka öl med sandra. i den ordningen fast med lite tillägg


(va du med på lunarstorm-referensen?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar