onsdag 27 oktober 2010

stones taught me to fly

Min senaste kyss var . . . medan vi knullade
Jag lyssnar på . . . mahlers första symfoni
Jag pratar bara med . . . levande ting
Jag tycker om . . . anime
Min första riktiga kyss var . . . snabb
Jag avskyr när folk . . . inte har någon självinsikt
Jag gillar . . . att vara vaken
När jag vaknar på morgonen är jag . . . säkert inte utvilad
Jag är förälskad i . . . shikamaru
Sist jag grät . . . satt jag i kontoret på jobbet
Min mobiltelefon är . . . ganska gammal
Har . . . nästan inga kläder på mig
Kärleken är . . . en lyx jag aldrig förunnas
Innan jag går och lägger mig tänker jag . . . vad har jag gjort för fel idag?
Just nu tänker jag . . . att jag ska spela lite tv-spel
Bebisar är . . . ganska roliga
Idag har jag sovit med . . . ett täcke över mig
Ikväll ska . . . älvorna dansa någon annanstans
Imorgon ska jag . . . bjuda in louise
Jag vill . . . flytta härifrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar