lördag 23 oktober 2010

spell it out

What was the highlight of your week?
Hm. det var förbaskat trevligt i tisdags, band of joy spelade på volym och vi hade efterfest i petras kök. Annars har jag ju mest jobbat.

Whose car were you in last?
jens och petras lilla skåpbil tror jag, det var några veckor sen. till och från kirseberg

When is the next time you will kiss someone?
vet inte. nästa vecka hoppas jag.

How long is your hair?
hade det varit tjockare längst ner skulle det täckt mina bröst

Last thing you drank?
te

When was the last time you had your heart broken?
förra sommaren

Who came over last?
david. ingen får komma över längre, det är ännu stökigare nu och luktar svett och lite hamburgare och mat och konstigt

Are you happy right now?
nja

Do you have any pets?
no

What are you listening to?
just nu Mitt Gullbergs Kaj Paradis

If you could have one thing right now what would it be?
äventyr

What is your favorite scent?
jag gillar tjära

What were you doing at midnight last night?
tog temperaturer på king wings, hamburgerbröd och sånt

When is your birthday?
30 mars

Who has the same phone as you?
min mamma

Do you have any expensive jewellery?
ett pärlhalsband från morfars faster mädi

What type of boy or girl do you usually fall for?
dom trasiga

Do you have any hidden talents?
hm. jag minns nästan allt folk säger till mig?

Favorite Song?
back for good blir aldrig trött

Dream Job?
jag skulle vilja ha en liten butik som inte behövde gå med vinst

Would you consider yourself to be spoiled?
jo, det får man väl påstå ändå kan jag tycka

What are you thinking about right now?
cigg. ska nettan med ut på landet på söndag?

When was the last time you laughed REALLY hard?
i måndags när marcus jämförde mig med en garlic dipsås, det var fint.

What are you doing today?
jag har sovit och spelat tvspel, ätit frukost. sen ska jag ta en cigg med nettan och cykla till jobbet klockan tio

Last thing you cooked?
currynudlar

Do you wish you could move?
hela tiden. flyttar om en månad också!

If you could be anywhere right now where would it be?
japan

Are you happy with your life?
inte just nu men förändringen står och lurar bakom hörnet

cool tjej som tar tag i sitt liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar