tisdag 20 september 2011

put the lime in the coconut and drink 'em both together osv

jag lyssnar på harry nilsson idag!





tog tio gb musik hemifrån bror johan häromdagen, bland annat harry nilsson, american psycho soundtrack, zelda soundtrack, michael jackson, donnie darko soundtrack, sébastien tellier, nina simone, smk och pizzicato five. min hårddisk har varit och är fortfarande ganska svältfödd på musik. kan inte förlita mig på spotify längre, måste skaffa en en bred musiksamling. börjar med dessa.

tyvärr ser det ut såhär också:



har ingen annan hårddisk, ska köpa en fräck portabel historia men har inte råd nu. musiksamlingen får hålla sig lite. (C:) och (D:) tröttar ut min dator, hade den kunnat hacka och puttra hade den gjort det nu.



annars så sitter jag och läser om tove jansson och väntar på att tiden ska gå. det gör den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar