tisdag 6 september 2011

there is a war




jävlar vilket krig det var igår! staden som till slut gav 66 poäng, tror jag. satte in det mesta av min stab där men förlorade allt i slutändan. la mig i soffan och utövade självömkan en liten stund efter att sandra scorat. sen fick hon väl ändå vara värd det. drog in några futtiga poäng i slutet och slutade på sista plats. johan vann. sandra vann settlers seafarers. och sen vann johan på catan the cardgame trots att jag var ganska grym. igår var en förlust. det är ju inte som att jag spelar för att ha roligt.

men det var likförbannat sjukt roligt ändå. får se det som en lyckosam biverkning.



borsjtj'en (eh, borsjtj i bestämd form) hade iallafall stått utanför slaget och puttrat färdigt när spelet var över. en fantastisk borsjtj. med osötat vitt bröd till. jersey shore och south park på mtv. sen var jag tröstad och glad. somnade på nån småtimme och studsade upp klockan åtta för att gå hem till joel innan han skulle fara iväg. nyckelbyte. köpte mjölk. solen skiner! kaffe. cigg. nöjd:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar