söndag 19 juni 2011

död åt jack sparrow

de som jag har mött som har sett pirates of the caribbean 4 har nästan alla gett samma omdöme, typ "jaaa de tidigare var ju bättre men denna var helt okej" "den var inte jättebra men sevärd" "den var ganska bra" osv

jag tog med mamma på bio ikväll så hon skulle få se 3D, för det tänker jag att det tillhör allmänbildningen. vi såg pirates of the caribbean 4 för det fanns inte så mycket annat att välja på i kalmar och jag tänkte att den kunde ju vara kul att se. de första tre är ju ganska mysiga. bra första gången man ser dom, sen funkar de perfekt som bakishäng och liknande. nu såg vi nummer fyra. och alltså VAD I HELVETE! DEN VAR JU SÅ JÄVLA SÄMST! JÄVLA SÄMSTA FILMEN! jag satt hela filmen igenom och önskade att någon ville skjuta jack sparrow så johnny depp slapp springa runt och fjanta sig och göra nån halvdan buskisversion av captain jack sparrow! min värsta stund var när han pratade känslor med Biggs. då blundade jag av skam.

jag kan på rak arm komma på fyra stycken som pratat om den här filmen som en ganska trevlig film. jag ska för alltid fördöma er filmsmak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar