tisdag 21 juni 2011

kissies lista!

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: mängder
Fått ditt hjärta krossat: nä
Träffat någon som förändrat ditt liv: nä det vill jag inte påstå
Fått reda på att någon har pratat om dig: jorå
Kysst en kompis: ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: nix, det gjorde jag för två år sen
Vad gjorde du under din förra födelsedag: alltså 2010? då hade jag både saftkalas och spritkalas
Vilken tid vaknade du idag: kvart över åtta
Vad gjorde du igår runt midnatt: såg på sailor moon
Någonting som du längtar till: komma tillbaka till malmö
Senaste gången du träffade din pappa: i lördags, då åkte han till vitryssland
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: äsch jag behöver bara fixa lite struktur
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: flera stycken
Vad gör dig irriterad just nu: flugorna
Långt eller kort: liv? könshår? att åka?
Vad gillar du gällande dig själv: att jag är så jävla trevlig

DIN FÖRSTA:
Operation: 0
Piercing: 0
Tatuering: 0
Bästa vän: linda carlzon tror jag
Sport: fotboll
Husdjur: min syster hade en kanin
Vaccination du minns: eh. hepatit A+B? 2005.
Förälskelse: i tvåan gillade jag robin som gick i min klass
Alkohol du drack: förutom 2,25or cider? rött vin, åkessons.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: läppar
Kramar eller pussar: hångel!
Kortare eller längre: VEM?!
Romantisk eller spontan: haha, spontan då
Tatueringar eller piercingar: tatueringar


jag är så jävla kissie! yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar