torsdag 2 juni 2011

good to be back home

i måndags kom jag till sverige. måndag kväll kom jag hem till öland, somnade direkt. på förmiddagen på tisdagen åkte jag in till sjukhuset för kontroll, och här har jag varit sen dess. de upptäckte en del jävligt resistenta bakterier som måste dödas med antibiotika som skjuts in direkt i kroppen på mig. så här ligger jag med plastbitar på huden som någon sticker en spruta i fyra gånger om dagen. känner mig frisk och pigg och tycker det är så jävla värdelöst att ligga här.
min syster gifter sig på lördag och jag hoppas med hela min kropp och själ att jag får åka härifrån imorgon. jag har fått ett litet halmstrå att hålla i och hoppas på att jag får. om min kropp har svarat bra och några värden har gått ner får jag gå hem. men det vet jag inte förrän imorgon. så tills dess ligger jag här och känner mig bra fast så jävla kass. still going strong. keepin' up the good work. pepp pepp pepp!


1 kommentar:

  1. åh, lisa lisa lisa!!!!! jag saknar dig! vi måste ses snart! så himla mycket har hänt! hoppas du blir frisk snart och får gå på fias bröllop<3 JAG ÄLSKAR DIG!!!!

    SvaraRadera