söndag 23 oktober 2011

11.10.23

lyssnar på folk som går förbi utanför mitt fönster. det är ganska roligt. jag hoppas att alla mår bra imorgon. och att ni får äta god bakismat. jag äter inte så god mat. idag gjorde jag en konstig alaska pollok-historia med fiskbuljong och spaghetti. inte särskilt god. men fisken och spaghettin var i små bitar så det var lätt att äta. sånt uppskattar jag när jag ser på japanskt samtidigt som jag äter och måste studera undertexer jämt. potatismos med lingonsylt och stuvade makaroner med ketchup är ju mina paradrätter.
ja.




fan. nu sitter (halvligger) jag här. hade verkligen tänkt gå och lägga mig för två timmar sen men jag blev kvar. har jobbat mycket idag. jag är trött. men natten är bra. hoppas jag inte sover så länge nu. snart. ska sova i sängen i natt. kvalitetssömn.

det känns lite som att jag yrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar