lördag 1 oktober 2011

2oo

hej bloggen, det här är inlägg nummer 200. jag har inte haft internet på en vecka, det har varit tomt och konstigt. nu har jag internet igen, men det känns som en ganska temporär grej. vi får helt enkelt se. jag har i alla fall jobbat varje dag den här veckan, + jag ska jobba tjugo timmar i helgen. ska se om jag kanske inte kan byta bort mitt pass på måndag för jag tänker att jag kommer vara trött då. jag är trött nu. och sugen på gröt. har bara en liten skvätt mjölk till kaffet. och det ska jag fixa nu. kaffefrukost.


typ såhär.



EDIT: mjölken var sur! :( så nu dricker jag te. och äter gröt. och ser på full metal alchemist.



fan vad fint väder det är ute! solen skiner på mig inomhus. men jag orkar inte gå ut och sen ska jag jobba ändå. hoppas nån annan gör nåt soligt och trevligt idag. jag skiter i't. det här har varit en jävla pissvecka och en jävligt bra vecka. det tål att sitta inne och tänkas på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar