måndag 3 oktober 2011

en söndag i oktober (vet att det rent tekniskt är måndag nu men det har bara varit måndag i fyra timmar och det mesta nedan inträffade innan kl tolv)

efter nudlarna cyklade jag till kirseberg och sa hejdå till lilla familjen örtman för att dom ska fara till indien på tisdag. fick en massa pussar av vega + maxine. maxine stannar ju i malmö förstås men hon pussades ändå, som vanligt. hundpuss.
sen drack jag öl med maja.
sen åt jag för dyr mat.
sen chattade jag lite.
sen cyklade jag ut till heleneholm och spelade brädspel med johan på jobbet i några timmar. kom just hem. malmö doftar av blöta höstlöv inatt, det är jättefint. på cykelvägen vid södervärn är det fullt av röda stjärnor. jag kände att de matchar min svarta manchesterjacka. ganska tjusiga stjärnor. och en helt okej söndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar